Instagram automatikus követőszerzés

Közzétéve: 2020-02-03

Nem kérdés, hogy a marketingbe egyre nagyobb szerepet kap az Instagram. Ebben persze semmi meglepő nincs, hiszen a számok magukért beszélnek: több mint 500 millió napi felhasználó, 25 millió üzleti profil, és több mint 500 millió hirdető. Az Instagram esetében még organikus elérésekről is beszélhetünk, ami minden cégnek előnyös. Ezen a platformon közvetlenebb kapcsolatot alakíthatunk ki a fogyasztóinkkal, rengeteg potenciális vásárlót elérhetünk.

Ahhoz, hogy a középpontba kerüljünk, hogy sikeresek legyünk és még profitálni is tudjunk belőle rengeteg időt és előfordulhat, hogy rengeteg pénzt is igényel. Hiszen ez a felület óriási, tele potenciális ügyfelekkel na meg persze a konkurenciával. A meglévő követőbázist ápolni kell, és emellett új ügyfeleket is el kell érnünk. Lássuk be, ez rengeteg munkát és odafigyelést igényel. Mi azonban tudunk egy egyszerű megoldást: próbáld ki az Instabotot!

Az Instagramon mindenki használ hashtageket. Vannak a nagyon népszerűek, a közepesen népszerűek és a kevésbé népszerűek. A legjobb, ha készítünk ehhez egy hashtag adatbázist. Gondoljuk végig melyek azok, amelyek illenek a cégünkhöz, tevékenységünkhöz, mi az amivel azonosulni tudunk. Ha ezt megtettük akkor már nincs is más dolgunk, mint megkeresni azokat a posztokat amelyek ezeket tartalmazzák. Nem kell megijedni, ez nem jelenti azt, hogy mindet meg kellene néznünk, az Instabot elvégzi helyettünk a munkát: megadhatunk neki címszavakat (a hashtag készletünket), ezeket felkeresi és a beállításunktól függően kedveli ezeket a bejegyzéseket. Ezzel a mozdulattal felhívhatjuk magunkra a felhasználó figyelmét, akik megtekintheti profilunkat, és ha sikerült őt meggyőznünk tovább növelheti követőbázisunkat.

Természetesen azt is beállíthatjuk, hogy az Instabot ne csak kedvelje ezeket a bejegyzéseket, hanem kommenteljen is a kép alá. Nagy előnye, hogy a szöveget többféleképpen is összeállíthatjuk: ez azt jelenti, hogy megadhatunk különböző üdvözléseket, majd néhány kedves mondatot és a végére azt amit szeretnénk elérni (kövessen minket, nézzen szét webshopunkban). Így bár automatizáltan megy végbe a művelet mégis személyesebbé tehetjük.

Ezek az eszközök csak akkor működnek igazán jól, ha valóban sikerült, olyan készletet összeállítanunk, amely megállja a helyét és számunkra releváns. Azt sem érdemes szem elől tévesztenünk, hogy ezeket valóban több millióan használják, így érdemes lehet a hely szerinti keresést is kipróbálnunk az Instabot által. Ezzel sokkal célzottabban tudjuk megtalálni a fogyasztókat. Tegyük fel, hogy debreceni vállalkozásként csak azokat szeretnénk elérni, akik a megyében élnek. Ezt is könnyedén megtehetjük az alkalmazás segítségével.

Mindez nagyon egyszerűnek tűnik ugye? Ha te is szeretnéd kipróbálni akkor regisztrálj néhány egyszerű lépésben, és már élvezheted is az Instabot nyújtotta előnyöket.